вівторок, 2 квітня 2019 р.

“Полтавщині можна будувати гоголівський туристичний бренд”, – Анна Романова



Перебуваючи на Полтавщині на відкритті культурного центру у Гоголевому, народний депутат України та голова підкомітету з питань розвитку туризму, курортів та рекреаційної діяльності Анна Романова відзначила високий потенціал туризму цього регіону.

За її словами, Полтавщині можна будувати власний туристичний бренд на основі Гоголя, варто додати ще гастрономічний туризм.


“Я запитала: скільки відвідувачів були у музеї. Виявилось, за минулий рік тут побували 15 тисяч осіб. Фактично, всьому полтавському краю можна будувати свій туристичний бренд на основі Гоголя і всього містицизму. Ну, звичайно, додати гастрономічний туризм. І сюди потягнуться туристи з усієї України. Для туризму потрібно цікавий туристичний продукт (а у вас для цього все є) і транспортне сполучення. Дороги будемо прокладати, щоб вони були до Гоголеве, Диканьки. А все решта – це цікава реклама”, – зазначила Анна Романова.

Разом з цим вона озвучила пропозицію для Укрзалізниці — у потягах Інтерсіті варто демонструвати ролики з туристичних місць України. Зокрема, і полтавських.

“У мене є пропозиція до Укрзалізниці. В Інтерсіті постійно крутяться ролики з YouTube. Треба створити класні проморолики про ці місця і нехай їх “крутять”. Українці, іноземці, які користують Укрзалізницею, нехай бачать, що тут можна подивитись. А буде туризм, будуть робочі місця, інвестиції, заживе малий і середній бізнес”


©Ліна Решетник/Новини Полтавщини




Поделиться в соцсетях

Facebook TwitterGoogle+ Vkontakte
Рекомендуем × +
“Полтавщині можна будувати гоголівський туристичний бренд”, – Анна Романова
4/ 5
Oleh